Wydaje mi się, że kolega DGW zaczyna obrastać w piórka.
Ja miałem wrażenie jakbym umawiał sie na audiencję.
Przegląd (wymiana oleju i filtrów) moje części - 230zł za samą robociznę
sam przegląd bez napraw - 150zł
najbliższy termin za miesiąc w poniedziałek o 12.00
Czy to atrakcja, pozostawiam bez odpowiedzi. Jakby cała moja energia skupiona była na samochodzie to pewnie bym rozważał, a tak szukam dalej ( taniej i krótszych terminów)
Jak Ci nie pasuje cena ani terminy oraz zasady u Grzesia to nie korzystaj i tyle po co bić pianę :roll: , ja osobiścię wolę się umówić z wyprzedzeniem i zapłacić za jakość o której nie muszę pisać dla klientów Grzesia
A pozatym zawsze jest jescze warsztat w Mińsku gdzie można dostać się od ręki(czytając komentarze) oraz wszelkiego rodzaju ASO
Pozdrawiam
Octavia II Kombi 1.9 TDI BXE Ambiente była teraz Octavia III Liftback 1.4 TSI Ambition
Czy to atrakcja, pozostawiam bez odpowiedzi. Jakby cała moja energia skupiona była na samochodzie to pewnie bym rozważał, a tak szukam dalej ( taniej i krótszych terminów)
Twoja wola.... Szukaj innych mechaników tak abyś był zadowolony.....
Zamieszczone przez sajmon21
Wydaje mi się, że kolega DGW zaczyna obrastać w piórka.
A tu chyba przesadziłeś
Martino
125 KM /272 Nm - to już było....
teraz jest duży "+" dgw.esite.pl
Olej i filtry już wymieniłem ( znacznie taniej ) i żaden "mądry", który się zna na mechanice nie przekona mnie że jest to skomplikowana czynność.
Kolego pisałeś o przeglądzie a nie tylko o wymianie oleju i filtrów. To są dwie inne usługi choć łączące się ze sobą. Koszt wymiany oleju i wszystkich filtrów u mnie to 100zł.
No i tak na marginesie:
nie będę Cie przekonywał że są to skomplikowane czynności bo z pewnością wiesz lepiej,
- wiesz także że olej zlatuje w dwóch etapach
- wiesz także że opróżniam podstawę filtra ze starego oleju
- wiesz także że korek od wlewu oleju łącznie z podstawką są wyczyszczone
- wiesz także że opróżniam podstawę filtra paliwa z tego co w niej jest przed włożeniem nowego
- wiesz także że zalewam filtr paliwa przed przykręceniem pokrywy co eliminuje uszkodzenia mechaniczne pompy paliwa
- wiesz także że cała obudowa filtra powietrza jest wydmuchana sprężonym powietrzem z zanieczyszczeń jakie się w niej zbierają przed włożeniem nowego filtra z uwagą na to żeby nic nie dostało się do układu dolotowego
- wiesz także że przy zmianie oleju zużywam prawie puszkę środka czyszczącego
- wiesz także że wszystkie uszczelki przy filtrze paliwa i oleju są wymieniane
- wiesz także że przy wymianie filtra kabiny w O1 wydmuchiwane są wszystkie zanieczyszczenia z podszybia wraz z udrożnieniem spływów
itd itp
i oczywiście wszystkie te czynności były wykonane tam gdzie byłeś... :wink:
Tak więc masz rację że nie są to skomplikowane czynności jedynie tylko trzeba o nich wiedzieć i je wykonać :idea:
ps
w jednych warsztatach wymiana klocków trwa 15min. i kosztuje 30-40zł
u mnie 140-150zł i trwa 1.5-2h i mogę Cię zapewnić że ci co zdecydowali się zapłacić tyle kasy za tak nieskomplikowaną czynność przyjeżdżają po raz kolejny i kolejny i kolejny...
Życzę Twojej Czeszce tylko uświadomionych mechaników bo może i to jest maszyna ale nieraz potrafi się odwdzięczyć bardziej niż istota ludzka 8)
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
u mnie 140-150zł i trwa 1.5-2h i mogę Cię zapewnić że ci co zdecydowali się zapłacić tyle kasy za tak nieskomplikowaną czynność przyjeżdżają po raz kolejny i kolejny i kolejny...
a właśnie, że nie bo kiedyś robiłeś dłużej
bo były zasyfione jak mało które...... :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech
a tak na poważnie......
Moja Zielona innego mechanika niż DGW nie widziała i nie zobaczy...... Bo chyba następnego dnia pokazałaby mi środkowy palec i koniec z zieloną
Martino
125 KM /272 Nm - to już było....
teraz jest duży "+" dgw.esite.pl
Nigdy nie byłem u DGW i raczej ciężko mi będzie się wybrać (400km) ale jedno jest pewne: nie ma opcji zakwestionować jakości jego usług ! Czytam praktycznie wszystko na Forum w kwestii napraw, przeglądów etc. i z samych wypowiedzi Grześka i jego klientów wnioskuję, że ten człowiek po prostu kocha tą robotę i darzy te maszyny naprawdę mocnym uczuciem ! Na takim Forum jak OCP to nie powinno być w żadnym stopniu dziwne ! W końcu większość z nas to "nie-szkodliwi psychole" jak mawia moja żona i wiele potrafimy dla naszych fur poświecić czasu i pieniędzy.
Z drugiej strony atakowanie (jakie by nie było) usera za negatywną opinię do której ma prawo, jest trochę nie na miejscu. Nawet jeśli reprymenda jest ze strony Moderatora...
Jeżeli chodzi o ceny usług DGW (mam gdzieś tego pdf-a kiedyś podlinkowanego w jego podpisie) to ZAWSZE będzie sprawa względna. Sam też nie lubię przepłacać ale z drugiej strony sami wiecie jak łatwo w naszym kraju zapłacić trochę tylko mniejsze pieniądze za DUŻO gorzej wykonaną usługę...
BTW - olej wymieniam sobie sam od kilku lat i przyznam szczerze, że większość czynności opisanych przez DGW jednak wykonuję... Niestety...nie wszystkie :wink:
Najlepszym wyjściem jest pozwiedzać różne warsztaty polecane na forum (i nie tylko). Myślę, że każdy powinien tak zrobić i samemu osądzić i wybrać najlepszy dla siebie. Nie ma o co bić piany, jak ktoś chce mieć 2x taniej i 3x szybciej i uważa, że tak jest lepiej, to przecież nikt mu nie zabroni
Ja np sobie cenie to, że mogę się umówić na miesiąc do przodu i ten termin na 100% będzie - mogę zaplanować wszystko spokojnie. Cenię sobie też to, że Grześ traktuje ten samochód zdecydowanie lepiej niż inni mechanicy (a w sumie nawet lepiej niż ja sam - odwiedziłem większość polecanych warsztatów na tym forum i nawet jako laik widzę przepaść w podejściu i jakości obsługi na korzyść DGW.
Emil - jezeli tylko tyle masz do powiedzenia to współczuję.
Podsumuję:
Wypowiedziałem sie na temat cen i terminów u kolegi DGW.
odpowiedziałem koledze Maicroft na PW, zeby nie bić piany na forum, ale nie kolega Maicroft wolał to przenieść na ogólny. ok.
Sam zainteresowany (DGW) wypowiedział sie dlaczego tak jest i można by na tym zakończyć dyskusję.
Ale nie, musiało się wypowiedzieć jeszcze 20 obrońców DGW, chociaż nikt ich o to nie prosił.
Nie panikuje i nie żalę sie, ale jakiekolwiek uwagi wobec panującego kultu DGW na tym forum skazane są na zalew nienawiści.
Sam DGW napisał :
w jednych warsztatach wymiana klocków trwa 15min. i kosztuje 30-40zł
u mnie 140-150zł i trwa 1.5-2h
proszę bardzo jezeli komuś tak pasuje to jego wola
Miałem się nie wypowiadać ale na zaczepki w stylu " żenada" nie mogę zostać obojętny
Emil - jezeli tylko tyle masz do powiedzenia to współczuję.
Nie bardzo rozumiem, czego mi współczujesz.
Rzucasz obraźliwe określenia , nie poparte argumentami dot. zarówno Grześka jak i ubzduranej "grupie obrońców DGW" . Wyobraź sobie, że ta grupa to po prostu zadowoleni klienci, a nie członkowie sekty wznoszącej "kult DGW"
Wiesz Twoje zachowanie wygląda mi na pewien syndrom, którego kilka objawów zacytuję poniżej :
"....Węszący spisek wszędzie dookoła, twierdzący że cały świat zmówił się przeciwko nim, ciągle narzekający, a nic nie robiący i puszczający w obieg wredne kłamliwe ploty na innych?
Nastawienie roszczeniowo do wszystkich dookoła, chcący czerpać wszystko, nie dając w zamian nic.
Krzyczący anonimowo w internecie, próbujący zaklinać szarą(dla nich) rzeczywistość.
Skąd oni wyłażą, ktoś mi powie?
Dlaczego nastał taki nagły ich wysyp?
Macie jakieś pomysły?
Może to sytuacja w kraju tak działa? Kryzys gospodarczy, brak pracy, media ciągle karmiące te liche umysły głupotami?
Mam nadzieję, że kiedyś się to zmieni na lepsze. Życie mogłoby być o wiele piękniejsze, gdybyśmy wszyscy byli pozytywnie nastawieni do życia....."
Z mojej strony EOT
BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
CR-V 2,2 i-ctdi
Perfectservice by Dobrygrześwawa
Rzucasz obraźliwe określenia , nie poparte argumentami
jakie, konkrety prosze
na razie to ty sugerujesz, że mam "lichy rozum"
napisałeś sie tyle i co z tego wynika - pustka...
tylko tyle, że twoje musi być na wierzchu, ( a to cecha ludzi małych i zakompleksionych)
sajmon21, ale sam zacząłeś tą dyskusję więc się nie dziw, że taki jest odzew. A co do kolejek to moim zdaniem to tylko i wyłącznie świadczy o profesjonalizmie DGW, bo jakby ludzie nie byli zadowoleni to by nie wracali i już, a tak jest jak jest.
IMO albo trzeba się dostosować do sytuacji albo znaleźć sobie innego mechanika i już, a nie żalić się na forum, że jest drogi i długo się czeka.
Ze swojej strony (na koniec) powiem tyle. Wolałbym poczekać i dwa miesiące ale mieć pewność, że wszystko będzie sprawdzone (i dostanę sławną karteczkę) niż iść do jakiegoś pierwszego warsztatu, bo teraz w większości przypadków są "wymieniacze", a nie mechanicy.
kolego Hipolita ty w ogóle nie potrafisz zestawić faktów, próbujesz dołożyć swoje 3 grosze kompletnie bez sensu
Zamieszczone przez Hipolita
i jak widać inni użytkownicy też nie lubią jak się pije do ich kolegi,
czy kolega cie prosił, zebyś występował za niego, jak widać sam też potrafi napisać
Zamieszczone przez _tm_
To trzeba było sobie darować tekst o obrastaniu w piórka. Wg Ciebie to jest konkretna informacja ?
ok. to potrafię zrozumieć, że ten text budzi największe emocje i przyznaję że pochopnie oceniłem DGW. Ktoś mi już zwrócił na to uwagę i wiecej tego wątku nie rozwijam, ale można było to to sobie normalnie wyjasnić a nie robić aferę
Panowie dajcie se juz siana..... ktos chce zapłacic 100 zł u DGW za wymiane oleju to zapłaci.....- dobrze, ze są podane ceny to nie ma niespodzianki.....
Czy kolega Grześ "robi" tylko TDI czy benzyniaki też?
jeśli chodzi kompleksową obsługę w sferze silnikowej, to ztcw dyszle a ottomotoren to pieśń - biższej czy tez dalszej, ale jednak - przyszłości :szeroki_usmiech
Komentarz